Sunday, January 24, 2016

Njoftim, Ferid Selimi dorëheqje

Subject: SHQLPK- njoftim, Feridi
E nderuara kryesi i SHQLPK, 
I nderuari kryetar i SHQLPK 
Ju njoftoj qe per shkak te obligimeve te shumeta personale, une,  Ferid Selimi, nenkryetar i kryesise se SHQLPK, jam i detyruar te jap doreheqjen nga anetari i kryesise, perkatesisht nga nenkryetari i kryesise se SHQLPK. 
Kujtoj qe mosprezenca ime ne cilesine e nenkryetarit te SHQLPK ne disa tubime dhe ne mbledhje te caktuara nga kryesia, ka ndikuar dhe ndikon ne shume veprime te mbara dhe ne funksionimin e mirefillte te Shoqates. Andaj, nuk dua qe une te jem ose te mbetem pengese e zhvillimeve te metutjeshme te aktiviteteve te Shoqates. Udhetimi im i perjavshem per ne Tirane (tri dite ne jave i kaloj ne Tirane, per shkak te studimeve te mia te doktorates) e ben te pamundur ushtrimin e kesaj detyre. Duke pasur per baze pamundeisne e prezences sime ne tubimet dhe ne mbledhjet e kryesise se Shoqates per shkak te ketyre udhetimeve te shpeshta ne Tirane dhe obligimeve qe dalin nga keto studime, kam vendosur qe prej sot e tutje te heq dore nga nenkryetari i kryesise se SHQLPK si dhe nga anetari i kryesise i SHQLPK. 
Juve suksese ne punen e metejme.
Shpresoj te mirekuptohem. 
Sinqerisht, i juaji Ferid Selimi

No comments:

Post a Comment